13. november 2008

Toffifee ;-)

I går fikk jeg pyntet en Toffifee eske da jeg fant ut at en nabo borti gata fylte 40 år. Prøvde ikke å finne opp kruttet på denne da jeg ikke hadde allverdens tid ;-) Vi synger i kor sammen også. Jeg tenkte å få levert esken på øvelsen i går, men hun var ikke der. Så jeg har ikke fått levert den ennå...
Brukte igrunn de samme arka fra KaiserCraft som på tørrgjæresken. Har glitret litt med stickles. Det runde tekststemplet er fra Kreativ Hobby sitt design. Hjertet er Melissa Frances. Har brukt krystaller i blomstene. Den hekla blomsten har Carina laget :-)
Ha fortsatt en fin torsdag - her er det kaldt idag...brrr


1 kommentar:

Carina sa...

Såååå nydelig :)
Utrolig rent og lekkert med all den hvite pynten :)
Får håpe Guri blir fornøyd...
Denne var utrolig delikat og nydelig altså...
Fikk nesten lyst på toffifee :)

Ha en fin helg..
PS nå er det bare en ue til bilturen vår ;)

Klemmer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...