1. mai 2009

"Babyblomst" :-)

Denne "babyblomsten" laget jeg på Kreativ Leirskole i Hjartdal, i slutten av februar. En helg hvor vi var ca 30 scrappeglade damer som bare koste oss med scrapping/kortlaging :-)
Jeg sendte "babyblomsten" inn som nyfødtkort-bidrag til scrappebladet "Ett trykk" for april måned. Jeg syntes det var moro og få komme med i bladet. Siden bladet har vært i salg en måned nå, kan jeg legge ut bilder av blomsten her :-)
Carina har vært til god hjelp da selve blomsten ble tegnet - thanks!
Jeg har brukt tynn papp til selve blomsten. Ark: Melissa Frances, Stempel i midten: Kreativ Hobby, klistremerkepynt og rub-ons: Melissa Frances, diverse blomster, knapper, rosa "tyll", perler, stickles og blingswirls. Klistremerkebokstaver "gratulerer": Making memories


























4 kommentarer:

Alina sa...

Absolutely wonderful, Mariann, thanks for the inspiration!
Hugs, Alina

Marianne/skorpionen sa...

Utrolig lekker og kreativ :)

anne marie sa...

Denne blomsten var aldeles fantastisk =) Nyydelig

Guro sa...

Likte babyblomsten din kjempegodt! Nydelig pyntet og perfekt å gi til en baby. Tusen takk for titten.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...