14. september 2009

Dåpskort til Ludvik :)

Dette er et bestillingskort til ei jeg jobber sammen med. Barnebarnet ble døpt i går - hele 7 babyer skulle døpes så det var visstnok litt av en konsert etterhvert når bebisene satte igang og skrike en etter en ;)
Kortet ble godt mottatt av foreldrene til Ludvik, det var koselig.
Kortet er liftet fra meg selv rett og slett. Har laget endel varianter av dette oppsettet i det siste. Og syntes det passet til dåp.
Jeg har brukt diverse ark og rub-ons fra Melissa Frances. Dåpsstempelet og babyansiktet er fra Kreativ Hobby
Hjertecharmsen og blomster er bestilt på Ebay.
Ellers så dusjet jeg kortet med Glimmer Mist "pearl"
Jeg blir veldig glad om du har tid til å legge igjen en kommentar her hos meg.

Skulle ønske at jeg hadde hatt tid og overskudd til å laget mye mer enn jeg gjør. Har blant annet lyst til å scrappe LO'er igjen.
Men det får komme når det kommer ;)
Jeg prioriterer helsa mi og synes det er viktigere å trene før jobb (ikke hver dag da)...for ikke å snakke om familie og hjem og alt som skal gjøres ;) ...enn å scrappe/lage kort...får ikke tid til alt sammen naturlig nok...
*sukk*
Klemmer, Mariann


I made this card for a woman at work. Her grandson was baptized yesterday - 7 babies all at once. They made a beutiful choir during the service when they started to cry each and everyone ;)
It was nice that Ludviks parents liked the card.
I lifted the card from my self ;)
Sheets and rub-ons: Melissa Frances
Rubber stamps: Kreativ Hobby
Flowers and heartcharm: Ebay

I also used glimmer mist "pearl" all over the card (hard to see at the pictures)
It's nice if you have time to leave a comment:)

I wish I had more time and energy to make much more cards and LO. But it's important for me to put my health first...It's more important to have a work out before I go to my job than to sit inside making cards...And it's a lot of things I have to do since I have a family and a house;) I can't find time for everything, sadly.
Hugs, Mariann



















3 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelig dette var, sart og vakkert :)
Kjekt med en mal for å lage flere av samme typen. Skulle ønske jeg klarte det selv. Jeg bestemmer meg ofte for å lage to ganske like men gir opp etter en liten stund. Har det med det å skulle "finne opp kruttet" hver gang ;)

Synes det høres lurt ut at du prioriterer helsa di. Så får det andre komme i andrerekke.

Ha en fin kveld og takk for flotte kommentarer du legger igjen i bloggen min. Setter veldig stor pris på det.

Klemmer
Marianne

anne marie sa...

Et nyydelig kort. Det var veldig fint pynta:) Akkurat sånn plassering på pynten synes jeg er aller finest,sånn pen og pyntelig innramming av hjørnet. Du er veldig flink til å dandere blomstene også. De ligger så fint:) Dette må jeg bare øve på;)

Anonym sa...

Heia, så nydelig, delikat og "rent" dette var!! Du er en tryllekunstner med papir og stæsj. Nå når jeg har fått igang blogginga igjen, gleder jeg meg til å bruke god tid og nyte kreasjonene dine:-D

Takk for at du deler!!

God bedring fremover!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...