1. november 2009

Adventskalender :)

Nå har jeg holdt på i nesten 2 uker med å lage nok en adventskalender med akebakke+en liten "overraskelse" ;)
Fler bilder og info kommer i løpet av uka...
Her har det vært hektisk i det siste. Alt for mye å gjøre og alt for liten tid ;)
Nå i helga har vi hatt litt bursdagsfeiring for meg (selv om det er noen dager til bursdagen min), koselig med besøk :o)
Ønsker deg en flott søndagskveld...jeg får gå å fortsette med opprydding etter kakekalas...
Klemmer fra Mariann


I made this christmas calender. More information during the week ;)
I have a lots of things to do these days...
This weekend we have celebrate my birthday (a few days from now). It was nice to have visit from family and friends.
I wish you a great sunday evening.
Hugs from Mariann


6 kommentarer:

Vigdis sa...

Denne er bare såååå stilig - og enda flottere i RL!!!! Du er RÅ!!!!

Alina sa...

it looks absolutely wonderful, Mariann, I can't wait to see more!
congratulations on your birthday!
many hugs, Alina

Marianne/skorpionen sa...

Åh du verden...finnes ikke nok ord til å beskrive dette kunstverket.
Gleder meg til å se resten av den :)
Er alltid med glede og spenning jeg titter inn i bloggen din når jeg ser du har oppdatert :)

Snart bursdag sier du, det har jeg også (nærmere bestemt til søndag :D )

Ha en flott dag!
Klem
Marianne

Marianne/skorpionen sa...

Må bare innom etter å ha sett hele kalenderen inne på Scrappehuset.
Jeg er mektig imponert over dette utrolige kunstverket du har laget!

Så dekorativ og forseggjort, lekker fra topp til bunn og ikke minst inni.
Genial teknikk med "akebakken". Finnes ikke nok superlativer for å beskrive denne :)

Ha en super lørdag!
Klem
Marianne

Ingun sa...

Kjempestilig adventskalender, elsker å lage adventskalendere og gji dei vekk, velig kjekt å få også.
Denne var kjempetøff, mulig eg må prøve meg på ein slik.
Velig god beskrivelse du har laga.

God helg.

Sissel Anita sa...

dette var en veldig kreativ og flott julekalender!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...