14. februar 2010

Happy valentines day :)

I dag er det blant annet "Valentines day". I går kveld fikk jeg laget en altered sjokoladeboks til mannen min :)
Jeg har pyntet en eske "Belgian hearts" kjøpt i Sverige.

Ark: "Love Notes" fra Making Memories og "Tic Tac Toe" fra Carolees
Pynt: chipboard-hjerte, tag med bånd m/ hjerter på (til å skrive en personlig hilsen), roseblomster, stickles (crystal), småbokstaver fra Making Memories, hjerte-charms, motivbilde er fra et litet kort jeg hadde (kjøpt i en butikk i Kristiansand-husker ikke navnte)
Jeg har brukt Marta Stewart-punch på den ene kanten på mønsterarket.
Ellers har jeg svertet noen kanter.
Ønsker deg en koselig valentines dag :) Jeg setter stor pris på kommentarer.
Klem fra Mariann

Today it's Valentines day. Yesterday I made this altered chocolate-box for my husband :)

Sheets: "Love Notes" from Making Memories and "Tic Tac Toe" from Carolees
Details: chipboard-heart, tag and ribbon with hearts, flowers, heart-charm, stickles (crystal), tiny letters fraom Making Memories, image from a little card I bought long time ago.
I used Marta Stewart-Punch at one side of the patterned paper.
I wish you a wonderful Valentines day :) I appreciate all comments.
Hugs from Mariann


5 kommentarer:

alina sa...

it looks absolutely wonderful, Mariann!
hugs, Alina

Astrid sa...

Hei Mariann:-)
Kom tilfeldigvis over bloggen din og må bare si at her var det jammen mye flott å hvile øye på;-))
Mange vakre kort og den adventskalenderen med akebakken er jo bare helt utrolig!! Litt av en jobb du har hatt med å lage den!
Ha en fin ny uke!
Klem,
Astrid

Guro sa...

Så flott eske du har laget til mannen din :-) Veldig fint pyntet og virkelig søtt bilde. Enig med Astrid, veldig masse fint her inne!
Klem Guro

Marianne sa...

Så herlig romantisk denne esken var! Håper dere hadde en koselig dag i går :)

Ønsker deg en flott uke!
Klemmer fra Marianne

Britt-Inger sa...

Otroligt vackert!!!!!
Kram, Britt-Inger

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...