18. mars 2010

Pyntet karamellboks, igjen

Svigers hadde safirbryllupsdag (45 år) for et par uker siden. Jeg hadde egentlig ikke tid men jeg fikk pyntet en boks likevel. Syn's det var koselig å gi en liten oppmerksomhet til dem :)
Arkene jeg har brukt er fra Maja Design "Mina vänner, Paula". Stempelet er fra Kreativ Hobby.

Tirsdagen denne uka var spennende for Kamilla. Hun var på sangaudition i Drammen. Det er en flink jentegruppe som heter Seven som trengte flere jenter til gruppa. Jeg er SÅ stolt av Kamilla, hun syn's det var kjempegøy å være med på audition. Vi har ikke fått noe svar om hun er blant de heldige som blir plukket ut. Vi får beskjed innen tirsdag som kommer. Så dette blir spennende. Vi får ta det som det kommer - det som skjer det skjer :) Det var ca 30 jenter på audition.

Ønsker deg en god helg og håper du ikke er forkjølet. Det er jeg og det er ikke noe moro :/ Merker det tetner til i halsen nå på kvelden. Får satse på at arbeidsdagen i morgen går greit.
Jeg setter veldig stor pris på om du vil legge igjen en kommentar :)
Klem fra Mariann

This box was made for the parents of my husband. They had a wedding aniversery, 45 years :)
Sheets: "Mina vänner - Paula" from Maja Design
Stamp: Kreativ Hobby





3 kommentarer:

Catharina sa...

Jättesnyggt!Jag gillar verkligen stilen och papperen som du använt dig av.den som får denna låda måste ju bli överlycklig.
Hälsningar Catharina

Marianne/skorpionen sa...

Lekker boks! Flott med de ulike hjertene og ringene :)

God bedring og "krysser fingre" for Kamilla!
Ellers ønsker jeg deg en riktig god helg!
Klemmer fra Marianne

Anonym sa...

Syns disse karamellboksene du pynter er så nydelige. Lurer på hvor du kjøper disse karamellboksene?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...