25. april 2010

Konfirmasjonskort til jente :)

Dette kortet har jeg laget for en arbeidskollega av meg som har konfirmant neste helg. Jeg skulle lage et kort med fargene sort og rosa. Uvant å bruke sort inntil disse mønsterarka men artig også. For å få konfirmantkortet personlig har jeg valgt å bruke et bilde av konfirmanten samt å skrive navnet hennes på forsiden :)
Mønsterarka er serien Mina vänner Rosa Marina fra Maja Design.
Jeg er noe støl i beina i dag da jeg løp Larviksløpet i går. En løype på 7,7 km. Jeg løp til gull!!! Jeg vant over meg sjøl :))) Hadde noen foreslått for meg ved juletider at jeg skulle løpe Larviksløpet så hadde jeg bare ledd høyt. Men nå har jeg vært flink og jogga 3 dager i uka i litt over en måned. Formen kommer snikende og det er deilig :)))
Nå er det bare å gyve løs på dagens konfirmasjonsforbredelser. Stryke klær, skrive tale, bake pizzasnurrer....Mer enn nok å gjøre med andre ord.
Ønsker deg en kjempeflott søndag :)
Klemmer fra Mariann

I made this card for a woman at work. It's confirmation next weekend for her daughter. I used black bazzil and sheets from Maja Design. I made the card personaly with a picture of her daughter :)
Today I am tired. Yesterday I run "Larvikløpet" 7,7 km. It was fun.
Now I'm gonna do a lot of things. Preperations for my sons confirmation next sunday.
I wish you a great sunday :)
Hugs, Mariann








2 kommentarer:

Carina sa...

Så fint kortet ble :) Synes det ble stilig med sort inntil, selv om det er litt uvant. Mange flotte detljer og koselig med bilde av konfirmanten på forsiden...
Du var virkelig flink i går! Gratulerer..

Klem fra Carina :)

Marianne/skorpionen sa...

Wow.. imponerende løp!! Kjempebra :)

Kortet ditt var nydelig og det ble lekkert med sort inntil det sarte rosa :)

Mange klemmer fra Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...