16. mars 2011

Telyskort med plass til seks lys :) tealight card

Telyskortet laget jeg til kusina mi, Hanne fra Kristiansand, som nylig ble 40 år :) Bildet av Hanne er skrivd ut i sort/hvitt på fotopapir. Kortet tok mange timer å lage men jeg storkoste meg med å lage det, så det har jeg absolutt lyst til å lage fler av senere.
Hanne og jeg har en felles kusine i Stavanger. Vi har alle døtre på samme alder. For et par helger siden reiste kusina mi fra Stavanger og jeg med døtre, for å overraske Hanne i Kristiansand med et uventet besøk (bare avtalt med mannen). Mannen røpet seg et par dager før vi skulle komme...det var kipt...Men vi fikk likevel en kjempekoselig lørdag/søndag med litt shopping, prating, kafébesøk og nydelig hjemmelaget middag på kvelden. En kjempetrivelig helg :)

I det siste har det vært mye kakebaking, ordnings og besøk. Mannen min hadde bursdag i går så det feiret vi både i går og i helga som var :)

Ellers er jeg så heldig å ha blitt valgt ut til å være med i designteamet til Hobykunst Megastore. Det skal åpnes stor hobbybutikk på Vestby 5. mai på 1000 kvadrat :)))
Gleder meg til å få være en del av Hobbykunst-familien, det skal bli spennende med nye utfordringer :)

Hobbykunst blogg
Hobbykunst nettbutikk

Nå har vårsola kommet til Larvik og snøen smelter mer og mer for hver dag - det våres, helt sant :))))
Ønsker deg en herlig onsdag!
Klem fra Mariann


Størrelse; 11cm x 15 cm
Blekk: StazOn Jet black
Stempler: Kreativ Hobby, Du er unik, Gratulerer hjørne, Beste ønsker rund, Venner forlenger smilet.
Papir: Hvit Bazzil på selve kortet. Mønsterpapir fra Maja Design, Crea Diem
Annet: blomster bestilt fra Ebay, Making Memories tiny alphas, Marta Stewart punch sommerfuglbord, Spellbinders dies Classic Scalloped Circles Small, halvperler, charms "made for an angel" , hvit silkebånd og Melissa Frances Rub-Ons.
Teknikker: Alle kanter er markert med sort zig-tusj
Andre ting: Bildet på kortet er av mottakeren til kortet skrivd ut på fotopapir på printer.

I telysesken inni kortet er det plass til 6 telys. Over navnet Hanne har jeg brukt crackle accent for å få til en krakeleringseffekt.

This card I made for my cousin who turned 40 years recently.
Size: 11 cm x 15 cm
Ink: StazOn Jet Black
Rubberstamps: Kreativ Hobby
Patterned paper: Crea Diem from Maja Design
Details: flowers, Making Memories tiny alphas, Marta Stewart punch butterfly, spellbinders dies Classic Scalloped Circles Small, halfpearls, charms "made for an angel" white ribbons and Melissa Frances Rub-ons

It is 6 tealight inside the card.

I'm lucky because I have been a member of the deisgn team for Hobbykunst

It is a new craft store in Vestby near Oslo, who will be open in may this year :))))

I am happy that the spring is in the air, It's just wonderful :)
I wish you a lovely wednesday
Hugs from Mariann
















3 kommentarer:

Carina sa...

Så lekkert det telys kortet ble Mariann!
Vakre farger, og pent pyntet med blomster og div utstansede border og scallopcirkler :) Koselig med bilde av jubilanten.

Klem Carina :)

Merethe sa...

Virkelig lekkert. Flott med bilde på forsiden, og flott pyntet. Masse teks gjordet kortet veldig livlig.

Anonym sa...

Så pent, er teksten oppe foran og på siden rubbons? Hvor kjøper du de isåfall?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...