8. desember 2013


Jula nærmer seg med stormskritt og et nytt år banker snart på. Tredje år på lærerskolen er godt i gang med første semester straks ferdig, må "bare" ha hjemme-eksamen i PEL først de nærmeste dagene (pedagogikk og elevkunnskap). I år har jeg hatt engelsk i valgfag, noe som har vært spennende, men også veldig tidkrevende og arbeidsomt. Eksamen i engelsk er vel overstått og heldigvis gikk det bra (puster lettet ut...).
Det har ikke blitt mye rom for kortlaging dessverre, noe jeg har savnet siden jeg startet på Høgskolen. Men alt til sin tid heter det. Vel, uansett – jeg har laget noen få kort som jeg legger ut her. Jeg vil samtidig ønske deg en nydelig jul og et godt nytt år. Take care <3


Dåpskort til søte Emeline som døpte seg i august :)
Skoen er laget ut i fra en mal, som ofte blir brukt som bordkort.





På sensommeren laget jeg dette bryllupskortet til et vennepar som giftet seg. 
Begge to elsker å kjøre motorsykkel så da måtte jeg ha med motorsykkel-charms på kortet ;)





Et enkelt og greit "gratulerer-kort" til Emeline som ble født i april :) 
(Skoen har jeg tegnet).



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...