27. februar 2009

straks helga igjen...

I går måtte jeg gå hjem fra jobb pga migrene :-(
Er ikke helt i farta ennå merker jeg men det skal vel gå bra utover dagen forhåpentligvis.
Her kommer et par kort som er designbidrag til KREATIV HOBBY. Stempel som er brukt er fra Kreativ Hobby sitt eget design. Englebarnstempelet på sky er helt nytt. Ei som jeg jobber sammen med på SFO har designet stempelet. Hun er kjempeflink til å tegne på frihånd. Ellen Bengtsson heter hun og er helt ny stempeltegner. Hun har designet fler stempler for Kreativ Hobby også nå. Blant annet fler englebarn. De korta jeg har laget med dem legger jeg ut bilde av senere når de er blitt publisert i bloggen til Kreativ Hobby.
Motivstemplene har jeg stemplet på akvarellpapir med Staz-on (timber brown) og brukt vannpensel til å male dem med distress ink.
Det som glitrer på kortene er stickles - glitterlim. Det er litt blink i det nederse kortet pga blitzen, ikke så lett å ta bilde med så mye stickles på kortet ;-)













2 kommentarer:

~Kjersti~ sa...

Kjempefresht grønt kort!

Marianne/skorpionen sa...

Lekre kort og herlige stempler!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...