2. mars 2009

RIMIbutikken her kollapset i dag :-o

Ja kjære vene som jeg lurte da jeg skulle kjøre min vante vei til Kreativ Hobby idag ca klokka 12. Det var full stopp i begge retninger og det var masse blålys og se...huff tenkte jeg nå er det noen som har kræsja og evnt kjørt ned noen fotgjengere...
Men det viste seg da at matbutikken vi ofte handler i hadde kollapset. Snømengden på taket hadde blitt for tung.
Er bare noen hundre meter fra der vi bor. Ekkelt å tenke på, en av oss kunne gjerne hatt handlet akkurat da.
Et under at ingen kom fysisk til skade. Godt at alt har gått bra. Butikken ser helt bomba ut rett og slett.

Ellers har jeg i grunn vært produktiv i helga :-) har fått laget to innbydelser til konfirmasjon, to bordkort til konfirmasjon og et babykort. Jeg skal få lagt ut bilde av babykortet snart. De andre korta må vente siden det er designbidrag til Kreativ Hobby.

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...