22. april 2009

Blog Award

Så moro å få en award :-) Tusen takk Carina, det setter jeg stor pris på. Det varmer godt at noen liker det jeg lager. Det inspirerer videre.



Jeg vil gi award videre til 5 andre kreative blogdamer som jeg gjerne vil rose. Jeg beundrer dere alle sammen for den kreativiteten dere viser.
Anne Kristine - du tryller frem de lekreste ting. Du er en mester til å lage LO.
Astrid Elisabeth - Du lager delikate og nydelige kort.
Vigdis - Du elsker klæsj og klin, det er gøy å se alt det du lager av diverse teknikker. Jeg kan gi deg æren av at jeg ble hekta på scrapping og kortlaging. Thanks! :-)
Vyanmica - Du bruker herlige gla'farger på korta dine. Du behersker ulike stiler og fargekombinasjoner.
Jeanet - I love the things you make. The family memories box it's so sweet and lovely. You are an inspiration.

1 kommentar:

Rasofiel sa...

Tusen takk Mariann, for en utrolig koselig oppmuntring som varmet stort :D Nå ble onsdagen reddet her ♥ Kjempestor klemmm til deg
PS! Bloggen din er jo bare helt utrolig!!! Nesten umulig å greie å løsrive seg. Du har en nydelig stil, og alt er gjordt med flid! Imponerende! VyanMica

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...