4. april 2009

Konvoluttkort med magnetlukking :-)

Dette er et konvoluttkort jeg laget nylig. Det er laget til teamleder'n vår på jobb; Anett (les: vikarierende sjef akkurat nå).
Vi skulle gi henne en gave fra oss alle sammen og jeg fikk i oppdrag i å lage et kort. Kortet ble veldig godt mottatt - det var koselig. Har brukt noen timer på å lage det...som vanlig...må skjerpe meg på tidsbruken...
Vi hadde kombinert personalmøte og kosekveld med ost og kjeks i går. En veldig hyggelig kveld :-)

Ark jeg har brukt er fra Melissa Frances. Stempeltrykkene er alle fra Kreativ Hobby. Til å lukke kortet har jeg brukt en liten magnet.
Jeg prøver å ordne alene i photo shop noe som ikke alltid er like enkelt...så om det er litt hakkete rundt kortet på det ene bildet så er det min feil...har ikke så stor erfaring fra photo shop...(det er ikke kortet i seg selv som er hakkete)...
Veldig hyggelig at du er på besøk her i bloggen og legg gjerne igjen en hilsen :-)
Ønsker deg en kjempefin helg videre :-)


















Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...