13. april 2012

Dørskilt / door signs :)

I kveld skal jeg ha kortlagingsgruppe på Fredagsklubben (4. - 7. klasse), og ungene skal få lage hvert sitt dørskilt. Jeg har tegnet ferdig mal til dem på hvit kartong, som de kan klippe ut og pynte som de har lyst. Dette dørskiltet laget jeg til meg selv som jeg kan snu til "ikke forstyrr" når jeg holder på med skolearbeid :o)
Jeg har som jeg ofte gjør svertet kantene med cat-eye og brukt riveteknikk på arkene. Stickles (glitterlim) star-dust har jeg brukt for litt ekstra dekor, og det samme med crackle accent som gir en krakkelert effekt (det kommer ikke fram på bildene).
Utstyr ellers jeg har brukt på dørskiltet:

Mønsterark: Pion Design
Rammen bak motivet og den ovale rammen bak Mariann: Spellbinder-dies
Rub ons: Making memories
Skriften "Dröm om morgondagen osv: Pion Design-ark.
Sommerfugler: Pion Design-ark
Pynt ellers: note/g-nøkkel charm, nøkkel-charm, rosa eye-lets, blondeblomst, små roseblomster, hjerteknapp, klistremerkebokstaver, rosa halvperler og blanke Svarowsky-krystaller.

Ellers å GLEDER jeg meg til i morgen siden jeg endelig skal på Scrappe-treff - takk til Kari som fikk meg med :) Har forhåpninger om å lage noen bursdagskort og konfirmasjonskort, så får jeg se hvordan det går. Blir nok helt sikkert massevis av tid til skravling også. Ønsker deg en strålende flott helg. Skriv gjerne en kommentar om du har lyst :)
Klem fra Mariann

I made this door signs to my self. The back side said: Do not disturb. I use it when I'm doing homework :)

Patterned paper: Pion Design
Frame behind the image and "Mariann": Spellbinder-dies
Rub ons: Making memories
The letters: "Dröm om morgondagen osv: Pion Design-ark.
Butterflies: Pion Design sheet
Details: note/g-key charm, key-charm, pink eye-lets, flowers, heart button, alpha stickers, pink half pearls and Svarowsky-crystal.

I wish you a great weekend and I will be glad if you want to write me a comment :)
Hugs from Mariann














Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...