1. april 2012

God påske / Happy easter :o)

Etter mangel av påskeprosjekt i år, legger jeg ut bilder fra noe jeg laget i fjor :o)
Det var moro å lage et staffelikort oppå denne egg-kartongen fylt med deilige sjokoladeegg. En koselig påskehilsen å kunne gi bort :) Mønsterark er fra Pion Design.
I dag er det palmesøndag og 1. april. Jeg har laget noen kort i det siste som kommer i bloggen etterhvert. Og så håper jeg å få tid til diverse bursdagskort og konfirmasjonskort i løpet av påskeferien :)
Jeg blir veldig glad om du har lyst til å legge igjen en kommentar.

Med ønsker om en fin og kreativ påske <3
God klem fra Mariann

I wish you a happy easter with this project I made last year. Patterned paper from Pion Design. Inside the box there is chocolate :)
Hugs from Mariann











1 kommentar:

Mona sa...

Så lekkert Mariann. Dette er du kjrmpegod på. Ønsker deg også en fin påske!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...