1. oktober 2008

Adventskalender :-)

Endelig er adventskalender´n til Kamilla helt ferdig :-) Jeg har venta i 14 dager på at de knottene skulle komme fra Amerika...Men idag fikk jeg "låne" Carina sine så lenge. Tusen takk Carina, kjempesnilt! Det var vanskelig å skru knottene på siden de var skikkelig trange. Men jeg fikk det til på et vis...
Jeg har pyntet mellomstore fyrstikkesker. Arka jeg har brukt er juleserien til 3ndy papir.
Legg gjerne igjen en kommentar om du har lyst, takk for at du titter innom :-)







2 kommentarer:

Carina sa...

Utrolig nydelig julekalender :-)
Lekkert og delikat pyntet. Dette kan du virkelig...
Og takk for koselige kommentarer i bloggen min :-)

Klemmer Carina

Snuppelure sa...

WOW :) Denne var aldeles nydelig, så flink du er :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...