24. januar 2009

Altered Ritzkjeks-boks

Her bruker jeg blomstene fra Thailand for første gang :-) Jeg har pyntet en tom Ritz-kjeks boks med arkene Blue awning fra K&Company (som jeg er veldig glad i). Den brune rammen rundt stemplet er skåret ut på cricut-maskinen. Ellers har jeg brukt sirkelpuncher fra Fiskars, glitterhjerter fra Melissa Frances, diverse metallpynt, stickles glitterlim (brun og crystal). Bling jeg har brukt er swarovski- krystaller. Borden er Karen Marie clip.
Glossy accent-lim er gull verd når man dekorerer slike bokser. Limet sitter som banken når det har fått tørket.
Stemplene jeg har brukt er fra Kreativ Hobby :-)
Boksen har jeg laget til pappa´n til Carina (svigerinne) som fyller 60 år i morgen. Koselig å gi en hilsen herfra. Oppi har jeg lagt peanøtter og gullbrød, noe Carina sa han likte kjempegodt!



Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...