23. februar 2009

Jeg har hatt det topp i helga :-)

Det var kjempekos og være på kreativ leirskole i Hjartdal med 26 andre glade scrappedamer :-)
Stor takk til Connie for å ha bedt meg med, det satt jeg stor pris på. Og takk til Carina som var så flink til å kjøre bil tur/retur.
Vi 5 jentene fra Larvik fikk bo på det sjarmerende blå soverommet - jeg savner ikke madrassen akkurat...eller snorkelyder...he, he. Masse skravling, mat og scrapping i helga. Vi var langt oppå det flotte fjellet, men koste oss inne istedet for å være ute.
5 timers søvn hver natt ble det kanskje så jeg er ikke helt våken i dag ;-) selv om jeg sov et par timer i formiddag før jeg dro på jobb.
Det var mange flotte kreasjoner som ble laget i helga. Jeg hadde ingen store forhåpninger om å lage en hel haug av ting, men jeg fikk faktisk laget noe. Så det er bra.
Jeg legger ut bilder her av hva jeg har laga. Har laget et nyfødt kort også, men det kan jeg forløbig ikke legge ut. (venter på mail)
Legg gjerne igjen en hilsen :-)

Dette er en maisboks som jeg har dekorert. Har brukt en puncher fra Fiskars til det brune "beltet" rundt boksen. Arket er limt fast med glossy accent. Den brune blomsten er fra Nille. Har også brukt bling swirls og roseblomster. Ordet secrets og Happines er rub-ons fra Melissa Frances.
Rose charms fra Ebay.









Dette ble en forsinket valentines gave til Fred. Jeg laget et "omslag" til en Freia melkehjerteboks...som fler ganger den siste tiden.
Jeg har brukt de fine arkene fra Kaiser craft. (dobbeltsidige). Pyntet med diverse knapper og blomster. Stemplene er fra Kreativ Hobby og den engelske teksten er rub-ons fra Melissa Frances.






Jeg dekorerte et kubbelys også, det kommer her :-) Tekst stempelet er fra Kreativ Hobby.




1 kommentar:

Leni sa...

den maisboksen var bare suuuperflott=) kreativt=)
hva bruker du den til i etterkant?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...