11. april 2009

Endelig hjemme igjen ;-)

Det er deilig å være norsk i Danmark...men med 3 barn på tur så er det veldig godt å komme hjem igjen :-) Vi reiste palmesøndag og kom hjem på ettermiddagen i går, langfredag.
Vi hadde noen flotte dager ved Rude strand (Odder kommune) - for dem som er kjent (ikke så langt unna Århus). Nydelig hus vi bodde i som var nær en kjempelang og flott sandstrand (...vi testet ikke badetemperaturen, men var selvsagt på stranda likevel).
Det frister å reise tilbake til stedet...
På 8 års dagen til Kamilla var vi i Legoland - mye latter og moro!
I Danmark var det ikke et eneste snøfnugg, der var det begynt å bli grønt på trærna, gresset var grønt og humlene surra. Og jeg så til og med en sommerfugl :-)
Godt å se at snøen nesten var krympet vekk da vi kom hjem...Super speed 2 var behagelig å kjøre med - spesielt kanskje fordi vi hadde reservert flystoler til alle sammen. Det var et tv på hver stol - veldig kjekt!

Her er noen påskeprosjekter jeg har laget som designbidrag til Kreativ Hobby. Motivstemplene har Ellen Bengtsson tegnet for Kreativ Hobby. Utrolig dyktig dame til å tegne. Og jeg er så heldig å jobbe sammen med henne. Tekststemplet er også fra Kreativ Hobby. Det første bidraget er en eggkartong som jeg har pyntet. Morsomt å gi bort til påske med feks kinderegg oppi (husk størrelse XL på eggkartongen...fnis...).
Det andre bidraget er et ganske stilrent påskekort i 15x15 cm størrelse. Ark jeg har brukt på bidragene er fra Making memories.

Jeg ønsker deg en god påske :-)
Påskeklem fra Mariann













Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...