27. juli 2009

Babykort :)

I går laget jeg babykort. Her kommer bilder av et guttebabykort og et jentebabykort :)
Korta er stort sett like men med ulike farger ;)
Jeg hadde det moro med Cricutmaskinen. Alt jeg har brukt av scallop er skåret ut på cricut'en.
Da jeg har planer om å være med på messe i september begynner jeg å få dårlig tid til å lage noe... Men jeg skal hvertfall forsøke. Disse korta ble enkelt pyntet men dog ikke enkle nok for å selge på messe kanskje. Har brukt endel papir...Mye sverting av kanter og liming med glossy accent for ikke å snakke om 3D-puter ;)
Har pyntet alle sidene på korta.

Ark: Bazzil; rosa og blå
Mønsterark til jente: Melissa Frances; Julie, Paige, Thankful
Mønsterark til gutt: Melissa Frances; Brady, Xavier, Leah
Tekststempel og babyansiktstempel: Kreativ Hobby.
Rub-ons: Melissa Frances.
Har også pyntet med bling og diverse blomster samt en hjertecharm.
Det er koselig at du er her på besøk og legg gjerne igjen en hilsen. Da blir jeg glad :)
Ønsker deg en finfin uke!
Klem, Mariann

Yesterday I made some baby cards. Here are some pictures of one babyboy-card and one babygirl-card.
These cards are very much the same but in different colors.
I had a lot of fun cutting scalop on my Cricut ;)
In september I will attend in a hobbyevent. I will try to sell some cards. From now on I'm gonna try to make a lot. But then I had to make some cards which are more simple than this...
Have used a lot of sheets, glossy accent, 3D and creamy brown chalk cat-eye ;)

Sheets: Bazzil;white, pink and blue
Pattern sheets, girl: Melissa Frances; Julie, Paige, Thankful
Pattern sheest, boy: Melissa Frances; Brady, Xavier, Leah
Rubber stamps: Kreativ Hobby.
Rub-ons: Melissa Frances.
Details: flowers, bling, charm.

I really appreciate comments in my blog, I wish you a week full of joy :)
Hugs, Mariann


Babygirl, front


details in front


the inside


back


Babyboy, front


the inside


back

13 kommentarer:

Annacarin sa...

Hej Mais! Nu har jag lagt ut min award på min blog TACK snälla du=)

Kram Annacarin

Unknown sa...

nydeligt kort :)

Ingrid sa...

Herlighet for noen vakre kort!!!! Digger de lag på lag med scalloped firkanter!

Line sa...

Utrolig søte kort. Ikke sett kort med så mange lag før.

Marianne/skorpionen sa...

Så nydelige disse kortene var! Akkurat passe pyntet til tema :)
Lekkert med lag på lag også.

Tusen hjertelig takk for award, det setter jeg stor pris på *klem*

Og ja...jeg klør i fingrene etter å lage kort igjen. I dag har jeg pakket ut min nye Epic Six og testet alfabetet som var med.
Men fortsatt er vi i feriemodus her hjemme så jeg kommer vel i gang om et par uker tenker jeg ;)

Ha en flott kveld
Marianne

♥ Monica ♥ sa...

Så fantastisk nydelige kort. Ser at det er mye arbeid med dem, men de ble jo så nydelige. Herlige farger, og de skjønne detaljene. Lekkert og sart.

Peet sa...

Such wonderful baby cards, Mariann!! love them very much!

Hildegunn sa...

Nydelige kort du har laget!
Mye arbeid med dem, så det kan nok ta litt tid å lage mange om du skal selge på messe. Men det er ikke noe problem å få solgt dem iallefall!

Carina sa...

Nydelige kort... :)

Har visst vært innom bloggen din et par ganger uten å legge igjen en kommentar i dette innlegget.
Liker begge kortene veldig godt. Stilig med så mange lag, og lekkert med scallop kanten kuttet ut på cricut maskinen.
Lkkert og delikat pyntet...
Kan ikke skjønne annet enn at disse blir solgt med en gang ;)

Håper dere har hatt en flott ferie...

Vi får treffes snart en dag.

Klem Carina :)

Maya sa...

Åhhh disse var nydelige da!
Så lekkert med scallop kantene,lekre farger og flotte motiver!
Klem fra Maya:)

Cino sa...

Så nydelige kort du har laget! Og lykke til på messa. Det høres skikkelig spennende ut!

Alina sa...

Hi Mariann, very beautiful babycards, they are so unique! I wish you good luck with making and selling your gorgeous creations!
Hugs, Alina

Anonym sa...

hei1;D
åå!! så nyydelige!! Skikkelig lekre!! Jeg leger meg til som følger her jeg, du lager masse fint;D Legger deg også til i blogglista mi, håper det er greit..??
Klem Ida:o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...