26. mars 2010

Påskekort.

En morsom "gal" mann på ski ;)
Størrelse 15x15 cm. Kortet er laget til Kreativ Hobby
Ark: Hvit bazzil
Mønsterark: Fra Making Memories "Note Worthy" og item nr: 30997
Stempler fra Kreativ Hobby: "Gal mann på ski" (malt på akvarellpapir med distress ink)
rund "påskeklem"
Detaljer: snøkrystaller er Marta Stewart-punch, oransje halvperler, 3D-puter. Ellers er rundingene klippet ut av mønsterarket.

Denne uka har jeg kjøpt meg et "startsett" med promarker-tusjer. Har tenkt på det i mange år, men nå kom jeg over et bra tilbud (takk for tipset, Vigdis) og da slo jeg til *hehe*
Jeg har ikke vært noe veldig begeistret for å male med vannpensel og distress ink så jeg har holdt meg mest til tekststempler.

MEN nå går jeg og tripper og venter spent på pakke i posten. Har nemlig bestilt flere fargenyanser på promarker-tusjer *glis*
Har allerede blitt litt hekta. Ønsker meg nye motivstempel også. Dette blir moro :) Ingen kort er laget med tusjet promarker-motiv ennå. Men det kommer nok etterhvert. (Må øve meg litt på fargelegging først)
Ønsker deg en kjempefin helg :)
Klem fra Mariann

A "crazy" man skiing ;)
Size 15x15 cm. I made the card for Kreativ Hobby
Sheets: White Bazzil
Patterned paper: Making Memories "Note Worthy" and item nr: 30997

Rubber stamps from Kreativ Hobby: "crazy" man go skiing" and round "Påskeklem"
Details: Snow-crystals are Marta Stewart punch, orange pearls, 3D.
This week I finally bought promarkers :) I just love them already and now I'm waiting for post from Great Britain with more promarkers *big smile*
I wish you a great weekend :)
Hugs from Mariann


2 kommentarer:

Karin Dahl sa...

For et kult påskekort du har laget her;)
PST: Har noe til deg i bloggen min.
Ønsker deg også en strålende påske.
Clemzy KarinD

Merethe sa...

Så herlig kort, et kjempeflott stempel.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...