10. juni 2010

Bursdagskort :)

For noen uker siden var Fred og meg i Oslo hvor jeg kjøpte "bøttepapir" blant annet. Veldig moro å prøve noen andre papir enn det jeg vanligvis gjør. Svigerinna mi har hatt bursdag og siden hun er hektet på Magnoliastempler så måtte jeg bare pynte med et slikt stempel (er ikke så særlig begeistret for slike stempler selv...hihi...).
Tekststemplene er blant de nye fra KREATIV HOBBY. Småordene er "vintage findings" fra Making Memories.
Motivstempelet er fargelagt med Promarkers.
Ønsker deg en kjempefin torsdag og legg gjerne igjen en hilsen. Jeg skal på jobb i dag etter en uke i streik :)
Klem fra Mariann

This is a birthday card for Carina who love stamps from Magnolia. (I don't like them so much) Then I just had to use Magnolia-stamp :)
The textstamps are from KREATIV HOBBY. The small words are "vintage findings" from Making Memories.
I wish you a wonderful thursday and I'll be happy if you will like to comment :)
Hugs from Mariann







2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så lekre farger du har brukt her. "bøttepapir" har jeg aldri hørt om før forresten.
Nydelig de små ordene du har brukt her også.
Sikkert godt å komme på jobb igjen etter en streik.

Ha en riktig god helg :)
Klemmer fra Marianne

anne marie sa...

Wow,dette må være den flotteste hjørnedekoreringen jeg har sett på lenge! Stempel og swirl sammen med blomstene var helt nyyydelig♥
Skikkelig stilig papir:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...