16. august 2009

Bursdag :)

Jeg har fått flere bestillinger i det siste, her kommer det første kortet som er laget til en kjæreste. Han er bonde og liker å jakte.
Jeg valgte derfor dette jaktstempelet fra Kreativ Hobby, syn's det passet så godt. Tekststempelet og motivstemplene inni kortet er også fra Kreativ Hobby. Arkene jeg har brukt kjøpte jeg på Scrappejungelen i Stavanger da jeg var innom der på vei hjem i sommer :) Det er Crate Paper "Torn" og "Gravity" . Begge arkene er dobbeltsidige.
Så er det alltid spennende å se om det faller i smak...skal leveres i morgen.
Siden bursdagskortet er til en gutt/mann så har jeg styrt unna blomsterpynting denne gang. Men siden kortet er til en kjæreste har jeg pyntet med hjerter, vokset bomullstråd og noen bling. "Happy birthday" er rub-ons fra Melissa Frances og "Sondre" er tiny alphas fra Making Memories.
I morgen er det skolestart...Det blir godt å komme igang, alle her i huset gleder seg :)
Klem, Mariann


I got several orders lately, here comes the first card. It´s to a boyfriend. He is a farmer and likes to go hunting.
All the rubberstamps I used are from Kreativ Hobby
Sheets: Crate Paper "Torn" and "Gravity"
Details: Hearts, buttons and bling. rub-ons from Melissa Frances, tiny alphas from Making Memories

To morrow the school begins after a long summer holiday. Everybody is looking forward to it :)
Hugs, Mariann























4 kommentarer:

Ingrid sa...

Wow! For et lekkert kort!!! Sååå nydelige farger!
-adar

Alina sa...

Stunning card, Mariann, where have you found those stamps, they look great! Beautiful colours you have used!
Hugs, Alina

Marianne/skorpionen sa...

wow så lekkert kjærestekort da! Herlige farger og akkurat passe pyntet til mann/kjæreste!
Godt å se nytt fra deg i bloggen din :)

Ha en flott dag!
Klem
Marianne

Annacarin sa...

Hej Mais, det är ju ett perfekt kort till någon som tycker om jakt och natur! Härliga färger som också passar fint till.
Kram Annacarin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...