20. august 2009

Veldig jentete bursdagskort :)

Jeg fikk bestilling på et "veldig jentete" bursdagskort fra sjefen min (til dattera hennes).
Jeg har brukt de nydelige arkene fra Maja design; serien "Mina Vänner Rosa-Marina"
Ellers har jeg brukt, som jeg ofte gjør: Stempler fra Kreativ Hobby, rub-ons fra Melissa Frances, tiny alpha stickers fra making memories.
Jeg har brukt en rosa swarovsky krystall foran på kortet, jente/engel-metallcharms, bånd og rosa blingfaktor ;)
Denne gang har jeg ikke svertet kanter i det hele tatt. Ellers har jeg brukt cricut-maskinen til scalop kanter
Koselig at du er innom og kikker - og legg gjerne igjen en hilsen. Det setter jeg stor pris på.
Jeg skal komme meg på en skikkelig blogrunde snart :)
Klem, Mariann

I made a birthday card to the daughter of my boss. My boss wanted the card to be "very girly"

Sheets: "Mina Vänner Rosa-Marina" from Maja Design
As usual I used rubber stamps from Kreativ Hobby, rub-ons from Melissa Frances and tiny alphas from making memories.
Details: Swarovsky- crystal, girl/angel charms, ribbon and pink blingswirls.
I used cricut to scalop edges.
It is nice of you to visit my blog :)
Hugs, Mariann

















5 kommentarer:

Annacarin sa...

Hej Mais... SÅ läckert!! Allt lyser lyx på något sätt, jag vet inte hur jag ska beskriva den känslan jag får när jag tittar på kortet. Kanske för att det är lika läckert på insidan!!

Kram Annacarin

anne marie sa...

Nyydelig kort! Har kikket gjennom bloggen din for å se hvor mye jeg har gått glipp av mens jeg har vært uten nett.Og det var visst en del. Alt i sammen var aldeles nydelig...som vanlig:)

Marianne/skorpionen sa...

For et herlig kort og for en fantastisk flott pyntet innside *love*

Ha en super dag!
Klemmer
Marianne

Alina sa...

Lovely card, Mariann, many wonderful details, the inside and the back look also gorgeous!
Hugs, Alina

Kari sa...

Hei du.
Lekre kort du lager!
Klart du skal få se det nye kjøkkenet når det blir ferdig. Jeg sier i fra, jeg.
Jeg er her på Vestlandet fram til onsdag, da tar jeg fri og ferie. Jeg kommer seff på øvelsen 9.september da!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...