19. august 2009

Spiderman :)

Vår nevø Jonatan har akkurat hatt 6 års bursdag. I gave fikk han en pysj og en spiderman-sekk. Jeg fikk derfor lyst til å lage et spiderman-kort til han :) Kortet er i grunn veldig enkelt laget, noe som jeg syn's passet her.
Spiderman har jeg tegnet for frihånd ved å kikke på pysjen ;)
Litt vanskelig med det samme men bare jeg fikk snudd eggehodet riktig vei så ble det lett når jeg tegnet spindelnettet og øynene... *fnis*
Jeg har brukt 3D-puter for å få spiderman litt opp fra arket (øynene likeså). Ellers har jeg markert alle kanter med sort Zig-tusj. Har brukt sort Zig-tusj på Spiderman også.

På kortet har jeg ikke brukt mønsterark, kun bazzil-ark i fargene grå, hvit og rød.
Klistremerkebokstaver: ADORNit Carolees Creations
Stempler: globus, liten bil og rundt hip hurra og rundt Hurra for deg som fyller ditt år. Alle fra kreativhobby
Rub-ons :Melissa Frances
6-tall: Thickers Sprinkles vinyl letter stickers fra American crafts

Jeg har laget et jentete bursdaskort i går/idag med nydelige ark fra Maja Design, men det får jeg legge ut bilder av senere - for nå skal jeg straks på jobb ;)
Jeg håper jeg snart får tid til å dra litt rundt på bloggbesøk.
Ønsker deg en fin onsdag og legg gjerne igjen en hilsen :)
klem, Mariann

Our nephew Jonatan just had birthday.- 6 years old - We gave him a pyjamas and a spiderman-bag. I made him a birthday-card of spiderman :)
It was a little difficult but I draw Spiderman myself.
I used 3D on Spiderman and his eyes. I used my black Zig-pen on Spiderman and every edges.

Sheets: Bazzil: Black, white and red
Alpha stickers: ADORNit Carolees Creations
rubbertamps: globus, little car, and a round hip hurra and a round Hurra for deg som fyller ditt år. All from kreativhobby
Rub-ons :Melissa Frances
6: Thickers Sprinkles vinyl letter stickers fra American crafts

I hope some time soon I can find time to go visit in bloggs. But now I must go to work.
I wish you a nice wednesday :)
Hugs, Mariann












2 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

For et knalltøft kort! Skikkelig stilig Spidermann :)

Ha en fin dag på jobb :)

Klem
Marianne

Annacarin sa...

Hej Mais, jätte snyggt! Min mans systers son som fyller 7 år om en vecka, detta skulle passa honom som ''handen i handskem''
Tack för idèn!
Kram Annacarin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...