2. januar 2011

Godt nytt år :o) Happy new year :o)

Da har et nytt år begynt - håper dette året blir et spennende år med mange muligheter, koselige minner, kreativitet og gode opplevelser. I dag har vi fått vært ute i det nydelige vinterværet, på en liten aketur. I morgen starter skolen og jobben opp igjen etter juleferien. Skal bli godt å komme tilbake til hverdagen igjen - og vi kan ta bort alt av kaker og gotterier ;)
Her skal dessuten Pepsi Max få fjernet seg langt vekk...så får vi se om jeg klarer meg uten. (gruer meg...)
Her kommer et par pyntede karamellbokser samt et kort jeg laget på bestilling i høst en gang som jeg ikke har fått lagt ut i bloggen tidligere :o)
Ønsker deg et varmt og godt nytt år!
Nyttårsklem fra Mariann

I hope this year will be a good year filled with joy, happiness and good memories.
Here comes two boxes and a card I made earlier.
I wish you a warm and happy new year!
Hugs from Mariann











4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Åhhh....det første der var utrolig vakkert!!
Koselig å se litt nytt fra deg igjen også!
Et riktig godt nytt år til deg også dine!
Klemmer
Marianne

Josephine sa...

De var helt nydlige! går det ann å bestille noen? :)
Godt nytt år til deg og:)

salige lavendel sa...

Nydelige kort du har laget!

Trine sa...

SÅ utrolig mye lekkert du lager! Morsom historie om kortet til kjæresten :o) De adventskalenderne du har under her er bare så flotte!!! Ha ei fortsatt fin uke!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...