4. februar 2011

Et litet skilt til scrapperommet mitt :)

Jeg tenker så det knaker for tida...og får nok bestemt meg til slutt får jeg tro. Grunnen til det er at jeg lurer på hvilken priorert rekkefølge jeg skal søke angående lærerutdanning fra høsten. Larvik, Porsgrunn eller Bakkenteigen...Må bestemme meg innen 1. mars pga permisjon fra jobben. Akkurat nå heller det mest mot Porsgrunn :)
Forrige helg laget jeg et "nyfødt -kort" Det var koselig å lage et babykort igjen. Bilder av det kommer senere en dag.
Ønsker deg en super helg med avslapping og mye moro :)
Legg gjerne igjen en hilsen, det er alltid så koselig. Klem fra meg

Ting jeg har brukt til skiltet
Str 10 x 10 cm - lerretet er fra Søstrene Grene -

* Arkene er fra serien Fika til Maja Design: "Blommor på bordet" og "Sockerkaka"
* Spellbinders ramme
* små alfabetklistremerker fra Making Memories - jeg har tatt crackel accent over bokstavene for en krakeleringseffekt -
* brune rub ons
* lilla halvperler
* to ulike sommerfugl-punchere fra Marta Stewart
* stickles glitterlim "Star dust"
* metallenker som har vært en del av en prislapp på klær ;)
* fire lilla eye-lets brukt for å tre metallenkene i (til det bittelille skiltet under)

I made this for my scrapbooking-room. size 10 x 10 cm.
* Patterned paper from Fika to Maja Design: "Blommor på bordet" and "Sockerkaka"
* Spellbinders
* Tiny alpha stickers from Making Memories - I used Crackle accent on the top of the alphas :)
* brown rub-ons
* purple pearls
* two different butterfly-punch from Marta Stewart
* Stickles "Star dust"
* Metal link

My best wishes for a beutiful weekend :) Feel free to leave a comment, that is always nice.
Hugs from me



1 kommentar:

Karin Dahl sa...

Hei Marianne!
Det er ikke alltid lett og skal velge ting. Ønsker deg lykke til med valgene dine.
Så flott det skiltet ditt ble i fine farger og masse fin pynt:)
God helg ønskes deg!
Clemzy Karin D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...