6. februar 2011

Bursdagskort :)

Dette kortet hadde jeg visst glemt at jeg hadde laget. Dette kortet var til ei venninne av meg som hadde bursdag for en måned siden. Jeg er i en skikkelig lilla periode nå merker jeg...hihi...Mye jeg har laget den siste tiden er lilla...Så det kommer fler bidrag etterhvert i samme stilen ;)
Arkene Fika fra Maja Design er så nydelige, de bare MÅ brukes <3 Det er supert at de er tosidige - mønster på begge sidene -
Ellers på kortet har jeg brukt:
* Spellbinders
* Marta Stewart punch
* Tekststempler fra Inkadinkado og Uptown Rubber Stamps
* Rundt Swirl-stempel fra Kreativ Hobby. (Stemplet svakt i bakgrunnen av tekststemplet Ask, Seek, Knock)
* Halvperler
* engel - glansbilde
* blomster

Med gode ønsker om en koselig søndag :)
Klem fra "tante lilla"


I forgot I made this card. It was made to a friend of mine for her birthday. I just love these purple patterned paper from Maja Design <3
Other things:
* Spellbinders
* Marta Stewart punch
* Text-stamps from Inkadinkado and Uptown Stamps
* Swirl stamp from Kreativ Hobby
* Halfpearls
* angel
* flowers

I wish you a wonderful sunday :)
Hugs from Mariann


1 kommentar:

Merethe sa...

Så herlig et kort, rett og slett nydelig. Og som kristen likte jeg jo veldig godt teksten her også :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...