18. oktober 2011

Bryllupskort / wedding card

I midten av juni var vi så heldige og var i bryllup i Bergen. Bilturen var laaaaang men en fin kjøretur. Norge har mye flott natur :)))) Brudeparet var nydelige og de hadde stelt i stand en veldig flott bryllupsfest!
Dattera vår elsker å synge og på kvelden fikk hun synge for brudeparet - det syntes hun var stas :)

Kortet lukkes opp og igjen med en magnet. Har også med et håndtak "hitch fasternes" fra Tim Holtz. Mønsterarkene er fra Maja Design. Kortet er pyntet på alle sider og jeg har kost meg masse med å lage kortet. Det er ekstra koselig å lage kort til noen man kjenner godt :)
På skolefronten skjer det stadig mye. I går fikk klassen vår / praksisgruppene hilst på praksislærerne siden det nå er bare et par uker til vi skal ut i praksis. Gleder meg til det ...og er veldig spent ;)
Ønsker deg en kreativ uke.
Klem fra meg

This is a wedding card :)
Patterned paper: Maja Design
Hugs from me






























1 kommentar:

BuenoVida sa...

Flott kort du har laget, nydelig dekorert, fin tekst! :) Tusen takk for inspirasjonen til bryllupet jeg skal i i sommer :) Følger deg videre både i scrappingen og skolegangen ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...