15. oktober 2011

Teltkort :) a card who looks like a tent ;)

Hei igjen. Høsten er for lengst i gang og jeg har blitt lærer-student på heltid siden sist. Nok å henge fingrene i og nok å bruke hjernecellene på...Om et par mnd er det eksamenstid allerede noe som jeg gruer meg til. Det er veldig interessant alt jeg lærer, men det å skulle huske det til eksamen er litt stressende...får bare prøve så godt man kan. Om et par uker skal vi ut i praksis - det gleder jeg meg til, det blir spennende :-)
Jeg har ikke så god tid til kortlaging lenger men får laget litt innimellom heldigvis. Ellers hadde jeg blitt sprø. Kortlaging er gøy og det er viktig å ha en hobby!

Dette kortet kalles et teltkort. Det ble laget til lederen vår som hun fikk sammen med sommergave fra oss "gærningane" på SFO. Må si jeg savner både de voksne og ungene på SFO - det er uvant å være student men det går seg til etterhvert :)
Et artig kort å lage og heller ikke vanskelig.
Har brukt noen nydelige mønsterark fra Pion Design. Rammene jeg har brukt er spellbinders.
Husk å pynte kortet inni før du monterer det sammen under.
Pynt jeg har brukt her er blomster og sommerfugler klippet ut fra mønsterarket og limt på med en 3D-pute. I midten av blomstene har jeg pyntet med rondeller og swarovsky-bling. Ellers har jeg pyntet med tekst rubons fra Kaisercraft :)
Hvit sommerfugl og hjørnepynt er fra KarenMarie-clip
Lag et teltkort du også da vel?
Med ønske om en fin høsthelg - og jeg blir glad om du har lyst til å legge igjen en kommentar, det setter jeg pris på :)
Klem fra meg

Hello :)
Since last time I have become a teacher-student. I go to school every day so I got a lot of things to do. Not much time left for making cards but I find some time in between.
This card looks like a tent, It was fun to make and easy too. Remember to decorate the inside before you put the card together.
Patterned paper: Pion Design
Rub-ons: Kaisercraft
Frames: Spellbinders
Flowers and butterflies: from the patterned paper
Bling: Swarovsky
tiny white butterfly and corner-details: KarenMarie-clip
I wish you a nice weekend and I appriciate if you write me a comment :)
Hugs from me













Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...