25. oktober 2011

Navnskilt / name tags

Da jeg skulle slutte på SFO nå etter sommeren tenkte jeg det var hyggelig å kunne gi en liten selvlaget ting til de jeg jobbet sammen med. Det måtte bli noe som ikke tok kjempelang tid å lage siden jeg skulle lage så mange ;)
Fikk idé om å lage et navnskilt til hver som de kunne bruke i august hvor det kom magne nye barn til SFO...om ikke ungene kunne lese navnene så kunne foreldrene ;)

Navnskilta er 6 cm i diameter - ikke for store og ikke for små. Selve skiltet har jeg kuttet ut på den elektriske stansemaskinen min; Cricut. På baksiden har jeg limt på en nål som kan settes fast på genseren.
Mønsterark: diverse fra Maja Design.
Pynt: roseblomster, charms, halvperler, stickles star dust (glitterlim), sommerfugler (stanset ut med Martha Stewart punch) og klistremerkebokstaver med crackle accent.
Jeg håper du har en fin uke, klem

I made these name"tags" to those I worked with at SFO. The nametags are 6 cm. Just the right size I think.
Patterned paper: Maja Design
Details: roseflowers, charms, halfpearls, stickles star dust, butterflies (Martha Stewart punch) and alpha stickers with crackle accent. I hope you have a good week. Hugs







Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...