3. juli 2012

Sommerferie :)

Første studieår unnagjort for snart en måned siden med alle eksamene bestått :) To eksamen til jul og tre nå til sommer'n. Jeg er veldig letta og glad, fornøyd med karakterene, og har endelig sommerferie :)))  (Æ'kke spøk å være lærerstudent).
Spesielt norsk hjemmeeksamen var jeg spent på hvordan skulle gå og ble kjempeglad når karakteren endelig kom. Jeg gleder meg til neste skoleår hvor jeg skal ha kunst og håndverk i valgfag samt å fortsette med matte og pel.

Forrige uke leide familien min et flott hus i Danmark på Rude strand (Odder, ikke langt fra Århus). OG jeg klarte å finne en scrappebutikk i Odder :D Endel ark og litt stæsj ble med hjem til Norge...Så håper jeg på litt overskudd og lyst til å lage kort igjen etterhvert. Livet skal visst by på mer enn nok av utfordringer så kreativiteten glimrer med sitt fravær.

I våres fikk jeg laget litt diverse av bursdagskort og konfirmasjonskort, samt en stor "huskeklype".  Bilder kommer etterhvert  :)

Først kommer bilder av en melkehjerteboks jeg pynta til Ragnhild som ble 40 år :) Mal til omslaget har jeg laget selv. Det er festet med en magnet slik at omslaget åpnes og sjokoladeesken lett kan tas ut.

Mønsterpapir: Maja Design
Stempler: Kreativ Hobby og Inkadinkado
Detaljer: bittesmå sommerfugler stanset ut med Martha Stewart punch, note/g-nøkkel charms, små klistremerkebokstaver, små rammer bak "dagen"stempel er en scallop-punch, glitterlim star dust.

Skriv gjerne noen ord, det settes stor pris på.
Sommerklem fra meg :)

My first year as a student is over :) I look forward to start again next year but first I'll have summerholiday :)
This is an altered chocolate box and was decorated to Ragnhild who turned 40 this spring :)


Patterned paper: Maja Design
Rubber stamps: Inkadinkado and Kreativ Hobby
Details: tiny butterflies (Martha Stewart punch), note/key charms, tiny alphas, tiny frames behind "dagen" are a punch, stickles star dust.


I wish you a wonderful week and I'll be happy if you leave me a comment. Hugs





























Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...