24. juli 2012

To bursdagskort


Dette er to bursdagskort jeg laget i våres :) Størrelsen på dem var 12 x 12 cm. Har brukt mønsterark fra Maja Design. Tror jeg vil prøve å lage noen fler kort i samme størrelse snart, og kanskje mindre også...men har ikke så mye kreativitet i meg for tida, så det har blitt dårlig med kortlaging foreløbig i sommer. Venter på at den store inspirasjonen skal komme dalende ;) Det rosa kortet laget jeg til dattera vår og har en bitteliten lomme med tags oppi (Melissa Frances). Er ellers et ganske enkelt kort.
Det blå kortet laget jeg til svoger'n min som fylte 30. Fant et gammelt bilde av han fra han var liten som jeg skrev ut i sort/hvitt...hihi...
Et ganske enkelt og greit kort dette også.
I dag har jeg faktisk sett sola i Larvik, hurra :)
Klem fra meg

These are birthday cards size 12 x 12 cm. Patterned paper from Maja Design. I think I'm gonna make som more small cards in the future. But I haven't got the inspiration for making cards lately so I haven't made much cards this summer. 
The pink card I made for mye daugther and has a tiny pocket with a tiny tags (Melissa Frances). A plain and simple card.
The blue card was made for my brother in law who turned 30 years. I found an old picture of him when  he was a little boy ;) 
Today I have seen the sun in Larvik - hurray :)
Hugs from me





1 kommentar:

Lisa Marlene sa...

Kjempeflotte kort, Mariann!
Håper du finner kortlagingsmojo'en din snart. :)
Ha en fin dag i solgløtt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...