23. mars 2009

"Ett trykk" :-)

Jeg fikk sms av Vigdis idag med gratulasjoner på at jeg har fått babykortbidraget mitt med i Aprilutgaven av "Ett trykk...Så gøy :-)
Har ikke fått sett det selv ennå, men bladet dumper vel ned i postkassa en av de nærmeste dagene. Kortet har form som en blomst.
Tror ikke jeg får lov å legge ut bilder her i bloggen min av kortet før det har gått en stund.

...Ellers så legger jeg opp buksene mine i dag, *dåne* så kjedelig. Jeg er ikke nær venn med symaskinen min dessverre...og det irriterer meg at alle bukser er fra 6,5 til 13 cm for lange i beina...(de fleste rundt 10 cm).
Etterhvert utover i uka skal jeg blant annet lage et bursdagskort til tanta mi som blir 75 år...så får jeg se hva slags type kort det blir, muligens et criss cross kort.
Ønsker dere en fin mandag...så får jeg tusle opp til symaskinen igjen...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei Mariann.
Ble kjempe imponert da jeg så de fine bord kortene:) Er det mulig å få tak i mal til disse skoene, å hvor?
Karnse du har andre fine/morsomme tips til bordkort å konfirmasjon?
Hilsen "Lofotjente"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...