19. mars 2009

kortomania :-)

Jeg skulle lage et bursdagskort til ei kusine før helga så da slang jeg meg like gjerne med i ukas kortomania oppgave på scrapping.no. Alt ved kortet skulle være grønt (!) og vi skulle følge en skisse.
Jeg endte opp på en 5. plass i min gruppe (av 18). Nådde ikke helt opp, men det var gøy å være med likevel :-)
(blitsen blinket litt i bladene øverst til høyre, men men)

De grønne swirlene er skjært ut på cricut maskinen min, de mørkegrønne blomstene er fra Nille (har plukket dem litt fra hverandre, de er ganske fine å bruke og finnes i fler farger), bokstaven H fant jeg blant noen gamle alfabetklistremerker, øverst til høyre har jeg tredd noen grønne perler på en grønn ståltråd. Gratulerer-stemplet er fra Kreativ Hobby.




3 kommentarer:

Maria sa...

Lekkert grønt kort! Er så glad for at du har latt deg utfordre og at du ble med

Ønsker deg en flott kveld og en god fredag og helg

Klemmer fra
Maria

Jannes scrappeblogg sa...

Nydelig kort! Lekre farger og flott pynting.

Anonym sa...

stilig med bruken av forskjellige nyanser av grønn. kortet var utrolig flott

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...