30. juli 2010

2 Bryllupskort med samme bilde/ two weddingcard :)

Kusina mi, Linda, giftet seg for noen uker siden med sin kjære Morten og jeg fikk i oppdrag av mamma og lage et kort :)
Hadde nylig tatt et bilde av det nydelige paret så da fikk jeg lyst til å bruke bildet på kortet. Under her har jeg også laget et enkelt kort med samme bilde, som var fra meg og søskna mine.
Akkurat nå har jeg limt sammen 3 og 3 fyrstikkesker...hva det skal bli? Julekalender. Spørs om jeg kommer til å lage noe mer på den akkurat nå...hehe. Lenge til jul heldigvis :)
På mandag starter jeg på jobb igjen etter 5 uker ferie. Skulle gjerne hatt ennå lenger ferie siden jeg har jobba så mye med rydding og oppussing her hjemme. Men, men. Jeg er veldig happy med nytt rom :)))
Ønsker deg en kjempefin helg.
Klemmer fra Mariann

My cousin got married few weeks back. My mom wanted me to make a card :) I had a picture of the lovely couple so I used it on the card. I made another card for the couple too, with the same picture.
My summerholiday is sadly come to an end, I start working on monday. I wish you a great weekend.
Hugs from Mariann












Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...