9. april 2012

Takk for at du er den du er / thank you-card

Her er et enkelt kort i 10x10 cm som jeg laget til praksislærern vår da praksisperioden var over. Hun fikk kortet sammen med en nydelig orkide. Anna var veldig dyktig i klasseledelse og var kjempeflink med ungene. Klassen vi var i fikk et spill av oss, en gjeng med herlige unger som vi ble glad i.
Mønsterark jeg har brukt er ikke så stor overraskelse...fra Pion Design :o)
Stemplene er fra Kreativ Hobby.
I dag er det bursdagsforberedelser her i huset igjen...barnebursdag med taco, gelé og quiz - det blir gøy :)
Det regner (!) i Larvik i dag. Tror det er 1 mnd siden sist, så det må være ny rekord. Har vært fantastisk vær leeeenge.
Ellers så gleder jeg meg til jeg skal på scrapptreff til helga, dét er evigheter siden sist så det skal bli moro, yeah!
Ønsker deg en fin 2. påskedag, klem fra meg

This card is 10 x 10 cm.
Patterned paper: Pion Design.
Rubber stamps: Kreativ Hobby
Hugs from m
e :)




Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...