11. april 2012

Melkehjerteboks /altered chocolatebox

Da jeg kikket i noen bilder fant jeg ut at jeg ikke hadde lagt ut bilder av denne boksen. Den ble laget til et nydelig par som fylte 40 år, begge to, i høst :) ...(det er ennå veeeeldig lenge igjen før jeg blir 40 heldigvis...hihi)
Selve boksen er som du ser, "melkehjerter" fra Freia. Jeg laget en mal og kledde esken med papir, som et omslag.
Omslaget er festet med en magnet.
Mønsterark: Maja Design
Stempler: Kreativ Hobby
Ønsker deg en kreativ uke :)
Klem fra Mariann

This box is a chocolate box and it's decorated with patterned paper from Maja Design. Stamps: Kreativ Hobby.
I wish you a wonderful week :)
Hugs from Mariann










1 kommentar:

Merethe sa...

Så nydelig denne var Marianne. Verden er ikke så stor heller - tror faktisk jeg vet hvem er de som fikk denne :)
Heldige...
Klem fra Merethe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...