19. desember 2009

Endelig kan jeg rope: jeg vant :)

Hjelpe meg så spennende julekortkonkurranse og så mye rot det var fra arrangøren å få stoppet avstemmingen når den skulle.
Men nå kan jeg være glad og rope: "Jeg vant" - en fotoskriver: HP Photosmart Premium. *Juhu*
Jeg vant med 75 mot 73 stemmer. (det var stillingen når tiden gikk ut fredag kveld).
Kortet jeg kjempet mot i finalen var et lekkert vintagekort i nydelige bruntoner.
Tusen hjertelig takk til dere som stemte på meg.

Arkene jeg har brukt er fra Ladybug. Engelen er et glansbilde. Ellers har jeg brukt cricutmaskinen min til scallop-kantene og blomsten bak engelen. Det lille stempelet er fra Kreativ Hobby.
Her er bilde av englekortet mitt :)
Ønsker deg en superfin helg.
Klem fra Mariann




I won a christmascard-competition :) I won a HP Premium photoprinter *hurray*
Sheets: Ladybug
stamp: Kreativ Hobby
Scallop edge and flower behind the angel: Cricut
I wish you a wonderful weekend :)
Hugs from Mariann

4 kommentarer:

Catharina sa...

Wow vilket snyggt kort!
God jul på dig!

Marianne/skorpionen sa...

Gratulerer så mye Mariann, det var et utrolig vakkert kort! Nydelig med glansbildet og halvperlene var prikken over i'en synes jeg.

Jeg må si meg enig med deg, det var mye rot på slutten av avstemningen der, hører ingen sted hjemme.

Så vil jeg ønske deg og dine en riktig god jul og et godt nytt år!

Juleklem fra Marianne

Alina sa...

congratulations, Mariann, it's a very beautiful card!
hugs, Alina

Angella sa...

Gratulere Mariann
FLott kort hadde du:) Er de sølvhjørnene å få kjøpt i KH-butikk i Larvik?? De er bare så lekre...jeg vil også ha slike:)))

Julehilsen fra Angella

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...