12. desember 2009

Nok et julekort :)

Dette julekortet har jeg også laget som designbidrag til Kreativ Hobby
Alt av stempler er fra Kreativ Hobby sitt eget design :)
Arkene jeg har brukt er jeg veldig glad i - Ladybug and friends - Jeg liker veldig godt fargekombinasjonene på arkene.
Siden jeg skulle lage et kort med nissebarn som synger fant jeg på å rulle notearket på forsiden av kortet. Syntes det passet til et nissekor ;)
Ellers er det en haug av ting å gjøre i dag, så nå er det bare å brette opp armene og komme seg til byen og handle.
Jeg setter stor pris på kommentarer her i bloggen, tusen takk.
Ønsker deg en super lørdag :)
Klem fra Mariann


I made this christmas card for Kreativ Hobby Stamps are from Kreativ Hobby design. Sheets are "Ladybug and friends" I love the colors.
I have lots of things to do this saturday. I better get on with it ;)
I appriciate comments in my blog, thank you.
I wish you a great saturday :)
Hugs from Mariann



forsiden/the front



sett fra siden/ from the side



dataljbilde av forsiden/ detail of the front



venstre innside/ left inside of the card



høyre innside/ right inside of the card



Bak sett fra siden/ the back of the card

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...