10. desember 2009

Isdanser

Dette kortet har jeg laget som designbidrag til Kreativ Hobby
Stempler og ark er fra Kreativ Hobby :)

Pax og jeg var på Sverigetur idag og var på motorveien kjørende i 110 km/t mellom Svinesund og Strømstad. Ante fred og ingen fare.
Plutselig sa det poff/pang eller hva skal man kalle det...en ekkel og helt uventet lyd var det nå hvertfall.
Pax kjørte bilen og jeg satt ved siden av. Jeg snudde meg etter lyden. Og hjelpe meg der datt vinduet ved ene baksetet ut (!)/ det rett og slett "eksploderte". Hele vinduet i stykker på et blunk.
Jeg sa Pax måtte bremse ned og kjøre inn til siden...Han trodde først det kunne være noen som kjørte borti oss. Men det var det ikke.

En ekkel opplevelse som fort kunne endt i grøfta. Heldigvis hadde vi ingen passasjerer i baksetet.
Mesteparten av vinduet forsvant ut av bilen men endel forsvant i baksetet også.

Hva i alle dager kan være årsaken til dette? Skal man liksom sitte å være redd for at bilvinduet skal "eksplodere" når man er på biltur og nå?

Vi er takknemlige for at vi holdt oss på veien hvertfall.
Og på Strømstadferga hjem spiste vi julebord og jeg fikk kjøpt flere karamellbokser :) Her skal det bli flere juleboksehilsner de nærmeste dagene ;)

I made this card as a design to Kreativ Hobby
Rubberstamps and sheets are from Kreativ Hobby


2 kommentarer:

Britt-Inger sa...

Vad glad man blir av detta julkort... :)

Marianne/skorpionen sa...

For et herlig kort! Skikkelig stilig isdanser!
og fy for en ekkel opplevelse dere hadde på vei hjem *klem*
Hadde nok garantert blitt skremt hadde jeg opplevd noe sånt.

Ønsker deg en flott fredag og en fin helg!
Klemmer fra Marianne

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...