14. juli 2009

Karamellbokser og Fazermintbokser :)

I uka som gikk pyntet jeg 3 karamellbokser (a 250 gram) og 2 bokser med Fazermint (a 150 gram).
Jeg legger ut bilder her med ønske om at noen har lyst til å kjøpe dem :) Ikke sunt å ha så mange fristelser i hus ;-)
Det kan være en hyggelig gave og gi til noen du er glad i. Både karamellene og Fazerminten har en nydelig smak.
Porto kommer i tillegg til prisen.

Først kommer bilder av karamellboksene. Pris kr 140,- pr stk. Karamellboksene er kun pyntet på toppen. Jeg har brukt ark fra Maja Design på alle tre boksene. De to første er ganske like. Arkserien heter "Mina vänner -Rosa Marina". På den siste karamellboksen har jeg brukt arkserien "Mina vänner - Paula".
Stempler er fra Kreativ Hobby.



Karamellboks 1, vekt (før pynting) 250 gram, pris kr 140,- eksl. porto




Detaljbilde karamellboks 1




Karamellboks 2, vekt (før pynting) 250 gram, pris kr 140,- eksl. porto




Detaljbilde karamellboks 2




Karamellboks 3, vekt (før pynting) 250 gram, pris kr 140,- eksl. porto




Detaljbilde karamellboks 3





Her er de to Fazermintboksene jeg pyntet. Pris kr 120,- pr stk. Jeg har brukt ark fra Basic grey "porcelain" og "Wisteria"
Disse boksene er veldig enkelt pyntet på sidene og bak så jeg har kun bilde av toppen av boksene. Stempel er fra Kreativ Hobby.

Fazermintboks 1, vekt (før pynting) 150 gram, pris kr 120,- eksl. porto




Detalj fazermintboks 1




Fazermintboks 2, vekt (før pynting) 150 gram, pris kr 120,- eksl. porto




Detalj Fazermintboks 2


Ønsker deg en finfin tirsdag. Jeg har endelig prøvd de nye joggeskoa mine. Hjelpe meg for en kondis *dåne* Skikkelig pumpa etter en tur på et par kilometer...men det er bare å stå på videre så plutselig blir kondisen ganske ok håper jeg ;-)
Klem, Mariann

4 kommentarer:

Marianne/skorpionen sa...

Så mange nydelige bokser du har laget! Alle er så delikat og lekkert pyntet!

Kos deg med strikking og kalenderlaging og ha en fortsatt fin sommer!

Klem
Marianne

Unknown sa...

wow så masse nydeligt du har laga:)

Ingrid sa...

Såååå mydelige! Kan bare sitte og se på dem leeenge!!!

-adar

♥ Monica ♥ sa...

Så nydelige bokser. Likte spesielt godt karamellboksene. Herlig bruk av lag på lag med mønsterark og nydelig pyntet.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...