13. juli 2009

Jeg har endelig scrappet en LO :)

Det er evigheter siden jeg scrappet en LO, så dette var moro. Str 8x8. Etter ønske fra dem det er bilde av, har jeg sladdet dem. Det ser litt merkelig ut, men det får bare være :)
Ark jeg har brukt er fra Maja Design (* Kjære vene jeg har forelsket meg i Maja Design arkene * )
"Mina vänner - Rosa Marina" (skulle gjerne vært en tur til Kristiansand for å handle fler ark).
Smil og klem er Rub-ons fra Norsk stempeltrykk. Ellers har jeg pyntet med tags, sommerfugler fra Karen Marie-klip, rosa perleblingswirls, "mamma og meg" er tiny alpha stickers fra Making memories, hjertecharms og diverse blomster kjøpt via Ebay.
Ha en flott kveld videre. Jeg er endelig ferdig med å rydde scrapperommet mitt.
*jippi* Her ble det jammen meg ryddig :-)














1 kommentar:

anne marie sa...

Nyydelig! Så behagelige farger og mange flotte detaljer.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...