12. juli 2009

Skikkelig kreativ uke :)

Denne uka har Kamilla og jeg vært hjemme aleine. De andre tre har vært på speiderlandsleir i Åndalsnes. Det har vært deilig med bare oss jentene hjemme men det var koselig å få hjem speiderne våre i går kveld...Og ja, de sendte vi rett i dusjen...hi,hi..
Tross litt kjedelig vær denne uka som har gått (regn og tordenvær, litt oppholds og bittelitt sol og så mer regn), så gikk det fint å ha det moro inne...feks å invadere stua med scrappesaker...overalt ;-) Vi har selvsagt vært på noen småturer feks til Tønsberg, Eventyrfabrikken i Skien sammen med mormor, tante og kusine, Sevenkonsert i Stavern, nattåpent i byen, besøk av gode venner og kusine Rebecca (så på DVD "Olsenbanden" på storskjerm)...Og ja,forrige lørdag var det nydelig vær - da var vi på stranda :)
Kamilla har hatt problemer med å roe seg om kveldene for å sove, så kveldene med avslapping ble ikke spesielt lange for hu mor...men torsdag og fredag var hun flink. Torsdag kveld hadde jeg scrappebesøk av Carina, det var koselig :) Vi så på "Criminal Minds" og fikk faktisk vært kreative også med kortlaging.
Her er bilde av Kamilla som pynter en lakrisboks til mormor.
Mormor var på besøk i ettermiddag og ble kjempeglad for den fint pynta boksen :)

(å nei, jeg glemte å ta bilde av den *dunk*)






Denne uka har jeg fått laget 2 bryllupskort, pyntet 3 karamellbokser, 2 fazermintbokser, 1 bursdagskort og scrappet en LO i str 8x8....Lenge siden jeg har laget så mye...Boksene jeg har laget kommer det bilde av senere - og med mulighet for å kjøpe dem om noen har lyst.
I kveld legger jeg nå først ut de to bryllupskorta.

Dette er et bryllupskort i str 6x10 cm. Jeg laget et kort som passet til størrelsen på gaven ;) Mønsterark jeg har brukt er bl.a
fra Papirdesign.

















Dette kortet har jeg laget på bestilling med ønsker om dyp lilla farge, hvitt og sølv. str 15x15. Hjertene jeg har brukt er Melissa Frances. På dette kortet har jeg brukt mye lag på lag ;)
Det lilla mønsterarket er tosidig og er fra Carolee´s Creation. Jeg har brukt sirkelpunch fra Fiskars.












Nå skal jeg fortsette med å rydde rommet mitt - jeg fikk det nemlig for meg en dag at jeg skulle ommøblere her sånn at jeg ikke stanga kontorstolen min borti arkhyllene hele tida. Så nå flyter det av ting og tang stort sett over hele rommet.
Jeg legger ut fler bilder i morgen av ting jeg har laget :)
Ønsker deg en fin søndagskveld.
Klem, Mariann

Ingen kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...