19. juli 2009

Jul i juli ;)

Nå er jeg straks ferdig med julegavene til to nevøer og to nieser :) Jeg strikker votter som skal toves. Julegaver som varmer når det er vinter. Heldigvis er det leeenge til jul, men det er veldig greit å strikke noe når jeg likvel ser på tv sent på kvelden.
Jeg har også startet på en spesiell adventskalender med en pappeske som utgangspunkt. Har kommet langt på den allerede, men trenger eye-lets blant annet. Jeg bruker de nydelige brune arkene fra Kaiser Craft.
Jeg skal være med på en messe i september så det er bare å stå på for å få laget litt. Da er det moro å ha med seg et par adventskalendere i tillegg til vanlige kort. Jeg får prøve å lage fyrstikkalendere etterhvert også :)
...Det kommer nok bilde av pappeskekalendern etterhvert når den engang blir ferdig.
Ønsker deg en kjempefin og kreativ søndag. Jeg blir alltid glad for en hilsen her i bloggen.
Klem, Mariann

1 kommentar:

Kari sa...

Hei på du!
Jeg skal selvfølgelig være med i morra og torsdag! Og det synes jeg at Fred skal også, vi trenger helt sikkert mannfolk...
Nei, det regner faktisk ikke i dag. Vi holder på å tømme kjøkkenet + det som engang var bad, men nå et slags oppbevaringsrom. Disse to rommene skal slåes sammen til et nytt kjøkken - gleder meg! Men fysj, for en jobb!
Sees i morra.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...